30-sekundowe reklamy, wskazane jest nie można pominąć, pryska z YouTube’a

30-sekundowe reklamy znikną z YouTube’a

W 2018 roku z YouTube’a pryska w końcu 30-sekundowe reklamy, wskazane jest nie sposób pominąć. Firma ma zamiar promować pozostałe formaty reklam nie do pominięcia. Podług danych YouTube’a ponad połowa wyświetleń filmów pochodzi z urządzeń mobilnych. 30-sekundowe autopromocji mogą mieć negatywny oddziaływanie na użytkowników z mniejszymi pakietami danych.

Reklamy nie do pominięcia pozostaną mieć od 2018 roku wyłącznie 6 lub dwadzieścia sekund. – Postanowiliśmy zrezygnować od 2018 roku wraz z wsparcia dla 30-sekundowych reklam nie do pominięcia. Skupimy się na formatach, które lepiej sprawdzają się również pod kątem użytkowników, jakim sposobem i reklamodawców – rzekł rzecznik prasowy Google’an amerykańskiej redakcji Business Insidera.

Dlaczego YouTube rezygnuje wraz z 30s reklam, których nie da się pominąć

Serwis zyskuje obecnie nowego konkurenta, natomiast tym jest Facebook, który zamierza wyświetlać reklamy przy nagraniach.

Pierwszy analizy reklam w formacie Mid Roll, czyli emitowanych w trakcie odtwarzania materiału filmowego, w relacjach nadawanych w żywo na Facebooku, posiadały miejsce latem 2016 roku. Jesienią ub. r. wiceprezes Facebooka Dan Rose mówił, że ekspansji tego formatu można się spodziewać w początku 2017 roku.

Facebook chce dać sposobność umieszczania spotów wideo, które będą odtwarzane po 20 sekundach od rozpoczęcia towaru wideo i znajdą się tylko w filmach trwających przynajmniej 90 sekund.

Tagi: YouTube reklama internet Komentując korzystasz z sprzęt Facebooka. Publikowane komentarze istnieją prywatnymi opiniami Użytkowników. Żeby zgłosić naruszenie – kliknij w link „Zgłoś Facebookowi” przy wybranym poście. Przepis i zasady obowiązujące dzięki Facebooku znajdują się pod adresem https://www.facebook.com/policies

Polecamy

  • Piotr Kuczyński: "Jestem wściekły. Zmieniłem zdanie na temat likwidacji OFE. Na nadal gorsze"

  • Jeśli ktoś spóźnił się wraz z złożeniem PIT, może uniknąć kary. Wystarczy czynny żal

PROMOCJI Wystarczy bloku reklamowego

Afera GetBack

  • Trigon TFI zmienia nazwę po aferze GetBacku

  • Afera GetBacku. Gerda Broker ryzykuje uciec spod topora

  • Afera GetBack. Wydawca Altus TFI usłyszał nowe zarzuty

  • Zatrzymano byłego prezesa Idea Agencji bankowej i kilkunastu pracowników. Chodzi o aferę GetBack

Notowanie